Nors jau ilgai yra kalbama apie tai, kiek socialinis tinklas Facebook darbus našus verslui, girdima labai daug mitų, kad jis jau liepto gale, tačiau kaip iki šiol buvo viena geriausių reklamos platformų, taip ir liko. Laikas bėga, tačiau mokama reklama Facebook– vis dar neša labai didelį pelną, tad ją renkasi ir tie, kurie tik dabar pradėjo užsiimti tam tikra veikla, ir tie, kurie keičia reklamos strategijas, ieško tokios, kuris leistų gauti kuo daugiau naudos.
Apskritai Facebook paskyros administravimas yra kur kas sudėtingesnis darbas nei gali atrodyti. Juk kalbama ne apie paprastą socialinį tinklą, kuriame daugelis turi asmenines paskyras, tačiau apie verslo reprezentavimą virtualioje erdvėje, kuris turi būti nepriekaištingas.

Tai investicija, kuri atsiperka
Kalbant apie socialinio tinklo Facebook administravimą – išlaidos bus dviejų tipų. Vienos skirtos specialistui, kuris užsiima administravimo darbais. o kitos skirtos pačios reklamos užsakymui. Pirmuoju atveju dažniausiai mokestis yra fiksuotas, mokama pagal susitarimą, o antruoju atveju sumos gali kisti, tačiau jos visada yra suderinamos su klientu.
Žinoma, atsiperkamumo lygį yra gan sunku įvertinti. Juk verslai visada tikisi didelės ir greitos naudos. Kartais tikrai lūkesčiai yra per dideli, o kartais per daug taupoma ir investuojama į nepatyrusių, laisvai samdomų specialistų darbus, kurie neneša tokios naudos, kokios yra tikimasi.
Patikimos įmonės tikslas yra kiekvieną investuotą eurą bandyti „atpirkti“. Ir tikrai ne visada didesnė investicija reiškia, kad naudos bus daugiau. Daugelių atveju reikia tikslingai užsakyti reklamą, planuoti jos žingsnius, sekti pokyčius. Tuomet vienas euras gali atnešti daug naudos. Galiausiai, ji gali būti vertinama ne tik pinigine išraiška, tai yra, ne tik tiesioginiais pirkimais, tačiau ir reputacijos gerinimu bei kitomis naudomis.
O gal bandyti administruoti pačiam?
Daugeliui žmonių, kurie nedirba su reklama, iki šiol atrodo, kad socialinio tinklo turinio vedimas yra tik tekstas ir nuotrauka. Taip, tai yra svarbūs komponentai, kurie gali padėti organiškai auginti jūsų socialinio tinklo peržiūrėtojų skaičių. Tačiau ne ką mažiau svarbu, o gal net ir svarbiau yra mokama reklama Facebook, kuri padeda pasiekti interesantus, kuriems gali būti svarbus Jūsų kuriamas turinys.
Nusprendus užsakyti reklamą patiems, Jūs turėsite susipažinti bei įvertinti, su:
- Kokia yra Jūsų siūlomos arba prekės auditorija, kokie demografiniai rodikliai.
- Vertinti svarbu ir konkurentų rodomas reklamas bei kuriamą turinį.
- Reikia žiūrėti, kokia yra reklamos kampanijų kaina.
- Kokia yra reklamos kampanijų konversija.
- Taip pat reikia daug dėmesio skirti turiniui, kuris bus rodomas reklamoje.
- Ir kitos smulkmenos.
Visa tai reikalauja daug laiko bei pastangų, tad ne veltui samdyti specialistus dažnai gaunasi ne tik kur kas paprasčiau ir greičiau, tačiau ir pigiau. Juk kiekvienas jų išleistas euras atneša daugiau naudos.
Agentūrų įkainiai ir Facebook reklamos kaina
Kai kurie reklamos specialistai nustato tam tikrus fiksuotus įkainius, kurie dažniausiai mokami kiekvieną mėnesį. Kai kurie sudaro kitokias sutartis. Jose dažniausiai sumokamas procentas nuo reklamos efektyvumo uždarbio, kurį tikrai galima pamatuoti. Svarbiausia yra tartis su tais, kurie teikia paslaugas legaliai, sudaro sutartis, tad tiksliai žinosite ką gaunate ir kiek investuojate.
O mokama Facebook reklama kainuoja labai įvairiai priklausomai nuo užsakymo. Minimali suma yra 1 euras, tad žinoma, kad tikrai teks skirti didesnes sumas, kad pavyktų gauti daugiau naudos bei pralenkti konkurentus.