Sukūrėte el. prekybos verslą? Jūsų sėkmė priklauso nuo to, kaip efektyviai sugebėsite pritraukti ir sudominti klientus. Tam būtina efektyvi rinkodara (marketingas) ir geriausių kanalų pasirinkimas. Dabar, jaunai el. parduotuvei yra du aiškūs lyderiai šioje srityje, kuriems turėtumėte teikti pirmenybę, kad galėtumėte sparčiai įsitvirtinti internete. Tai yra SEO ir reklamos soc. tinkluose.
Apie SEO ir lokalizuotą SEO
SEO arba optimizacija paieškos sistemoms tai veiksmų visuma, apimanti internetinio puslapio techninę dalį, turinio optimizavimą ir strateginius sprendimus, kurie padeda gauti geresnes pozicijas SERP – paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Tai leidžia generuoti didesnį lankytojų srautą iš Google, kuris daugeliui el. parduotuvių yra bene pagrindinis klientų šaltinis.
SEO – tai auksinis bilietas į didesnį organinį, natūraliai ateinantį lankytojų srautą.
Dėl gero SEO gaunamos ne tik aukštos pozicijas paieškos puslapiuose. Tai daroma ir dėl to, kad jus rastų tinkama auditorija.
E-komercijai SEO padeda pritraukti auditorijas skirtingoms prekėms bei paslaugoms. Nepamirškite, kad gerai SEO strategijai reikia profesionalaus dėmesio bei planavimo ir nuolatinės priežiūros. Rekomenduojame samdyti specialistus arba skirti tai atsakingam specialistui įmonės viduje. Tokie rinkodaros kanalai, kaip SEO, gali generuoti didžiulę naudą, tačiau jie turi būti prižiūrimi.
Reklamos socialiniuose tinkluose
Socialinės medijos platformos yra potencialių klientų lobynas. Tokiose platformose kaip Facebook, Instagram, TikTok bei LinkedIn ar kiti tinklai siūlo galimybę tikslingai reklamuoti bei iškelti savo prekės ženklą, paslaugas, naujus pasiūlymus ir ne tik. Per Instagram bei TikTok labai apsimoka reklamuotis ne tik per mokamą turinį, bet ir per nuomonės formuotojus.
Taip galite labai tiksliai parinkti, kokiai auditorijai bus rodomos reklamos.
Naudokitės šiomis platformomis, kad: pristatytumėte savo produktus bei paslaugas, dalintumėtės klientų atsiliepimais ir vykdytumėte tikslines reklamos kampanijas, kurios tiesiogiai atitinka jūsų auditorijos interesus ir poreikius.
Jūs patys galite pasirinkti sau patinkantį reklamos formatą ir kontroliuoti tai, ką sakote bei kaip sakote.